čtvrtek 10. května 2012

Zelený obývák

Po rekonstrukci domu máme konečně obrovský obývák spojený s kuchyní. Nábytek však bylo potřeba samozřejmě recyklovat. Už od dětství jsem měla ráda hráškově zelenou, mamka ji měla v kuchyni na obkladech, a já jsem kuchyni ladila podobně. Teď jen bylo potřeba dostat zelenou i do obýváku. Delší dobu jsem kupovala různé zbytky v odstínech zelené, až jsem konečně dostala inspiraci.
Patchworkový vzor je velice jednoduchý - jen nařezané 5 cm široké pruhy, které se potom přišívají konci k sobě, aby vznikl had. No a podle délky přehozu hada rozřezat a sešít pruhy k sobě. Podobně jsem udělala i polštářky a přehoz přes “puclík” neboli podložku pod nohy.



4 komentáře:

  1. Děkuji za zprávu a za přízeň. Přesně takový patch jako je tento se mi líbí. J.

    OdpovědětVymazat
  2. V jednoduchosti je vážně krása, nádherně jsi to ošila:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta zelená se mi moc líbí, je to jednoduché veselé. Vůbec by mne to nenapadlo takhle dát dohromady.

    OdpovědětVymazat
  4. Díky moc za komentáře. Hlavně mám radost z toho, že jsem ty zbytky různě sama sbírala a není to koupená sada.

    OdpovědětVymazat