pátek 24. srpna 2012

Nové látky

Neodolala jsem a koupila si svůj první pre-cut, konkrétně Layer Cake od MODY, série se jmenuje Sentiments a je od návrhářek 3 Sisters.
Neodolala jsem a vyfotila jsem pro vás látečky, které jsem koupila u bellet. Je to celkem 42 čtverců 25 x 25 cm. Čtyři látky byly 2ks, jinka od každé jeden kousek. Nikdy bych to sama tak nenakombinovala. Cena byla tedy na moje poměry dost šílená, ale nelituji, z takových kombinací se to bude šít samo.
K nákupu  mne ispiroval nádherný panel s vánočními pohlednicemi, který je ze stejné série:
Plánuji vánoční deku, do které se budu moci zachumlat při sledování pohádek na Štědný den.

I´ve bought my firs pre-cut from Moda, layer cake and panels from Sentiment serie. It´s beautiful and I planned to make a Christmas quilt.



Žádné komentáře:

Okomentovat