pondělí 11. března 2013

Dárečky pro radost - výměna / SWAP

O víkendu doputoval dáreček k mé swapové partnerce Jarmile, se kterou jsem se už znala dříve přes její blog http://domovufortny.blogspot.cz/.  Udělala jsem jí malé podkafíčko - hexagon ve stylu babiččina zahrádka. A samozřejmě nemohlo chybět srdíčko podle mého návodu. Mimochodem na článek s návodem se podívalo už neuvěřitelných 1571 lidí. Doufám, že si ho všichni i uháčkovali a darovali někomu blízkému :).  Podle reakcí Jarmily se dárečky líbí a radost udělaly.  Děkuji Ajce za organizaci. Co jsem dostala já od Jill, najdete zde.

3 komentáře:

  1. hexagon je krásný, hned myslím na jaro :)
    srdíčko je taky pěkné, mám v plánu ho taky zkusit, jedno takové jsem dostala od kamarádky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za komentář, srdíčko určitě vyzkoušej, je lehoučké. Mám ráda návody, kde se jede pořád dokola a nemusí se stříhat nit :)

      Vymazat
  2. Ano, Ajka to zorganizovat umí :) A ty jsi poslala krásné dárečky! Krásný den, J.

    OdpovědětVymazat