pondělí 8. dubna 2013

Běhoun / Log Cabin Table Runner

Mrkněte na můj výtvor ze srubů, které jsme dělaly v PW klubu, už mám hotovo. Prošila jsem úplně jednoduše a rychle, zádíčka jsem založila do předního dílu, abych nemusela stříhat lem. Barevná kombinace se mi dost líbí, asi ještě něco "spáchám", proužky mi zbyly. Další setkání klubu je tento čtvrtek 11.4. v 18.00, tentokrát v knihovně. Bude to setkání otevřené, přijít se může podívat každý zájemce. Nakonec nás asi moc nebude, tak přijďte. Přihlášení s sebou šicí stroj a prodlužku.

Here is a table runner from log cabins made at our PW club meeting. I like the colours of the scraps. Maybe I´ll sew more :)


4 komentáře:

  1. Krásné--tohle já tedy neumím a tak moc obdivuju :o) Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, opravdu to není těžké, kdyžtak klikni v pravém sloupci na můj pinterest a na nástěnce Log Cabin jsou i videa a fotky postupů. Jak to jednou vyzkoušíš, už v tom jedeš...

      Vymazat
  2. Moc krásné, opravdu, barvy moc povedené! J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, už mi to zabavila maminka, ale z košil jsem nařezala další proužky a ještě něco ve stejných barvách určitě spáchám. Možná polštářek

      Vymazat