pondělí 12. srpna 2013

Swap - obal na knihy / Book covers

Na Dámě jsem se přihlásila do swapové akce obal na knihu. Už jsem nějaký ušila dřív a teď jsem se rozhodla použít nádherné panely s kočkami. Šila jsem obal pro  Marcelu, která neměla požadavek na určitý rozměr, tak jsem se nechala inspirovat velikostí hvězdičky, která vznikla kolem kočičky. Celý obal jsem vypodložila vatelínem a volně prošila, takže bude příjemný do ruky. Na závěr jsem ručně obšila hvězdičku, aby více vynikla. Později jsem si říkala, že jsem raději měla ušít klasický rozměr, ale podle reakcí se Marcelce líbí.
A teď už jen čekám na svůj, přála jsem si obal na známkovací blok, tak jsem zvědavá.
Here is my swap book cover. I used a cute cat panel. My swap parnet Marcele likes it, so I am happy. Now I am waiting for my book cover.

3 komentáře:

  1. Je moc hezký, jj, je to už za pár obal se ti bude brzo hodit :-). Ale těším se, že se zase uvidíme a začnou zase fungovat čtvrtky.Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani nemluv, ještě, že ty čtvrtky máme :) A co ten tvůj obal pro manžela?

      Vymazat
    2. No raději nemyslet. Obal je ve stádiu příprav - duševních - mírně mě vyšokovalo, když jsem zjistila, že to má být A4 - jsem nějak počítala s poloviční velikostí :-), tak uvidíme.

      Vymazat