úterý 15. října 2013

Sampler


Přestože šiju patchwork už několik let, pořád nemám žádnou "vzorovou" sampler deku s různými bloky. Shodou okolností byla na Dámě vyhlášena akce Náš sampler, tak jsem s přihlášením neváhala. Princip je ten, že každý týden jedna z nás vybere a zveřejní blok o rozměrech 30 x 30 cm a šít si budeme každá svým tempem a co bedeme stíhat. Nakonec se přihlásilo 51 děvčat. První tři bloky už jsou na světě a takto vypadají. Jsem ráda, že mne to  donutí  něco dělat, protože když si zkoušela vybrat bloky sama,  byla jsem děsně nerozhodná.
Původně jsem si chtěla bločky zmenšit, ale neumím moc přepočítávat, takže šiju v palcích 12 x 12. Tento blok se totiž dá rozdělit na 9 i 16 čtverců. Uvidíme, jestli budu stíhat, zatím jen chci šít bloky a pak se teprve rozmyslím, jestli z toho budou deky nebo polštáře.

I am the member of a sampler group. Each week there is going to be a new block. These are the first three ones. My blocks are 12 x 12 inches, but some girl sew in cm. I´ve got no idea what to make with them so far. The group has got 51 members, it means 51 blocks!

2 komentáře: