neděle 16. února 2014

Olympiáda

Přiznám se, že se nedívám. Ale známí mě upozornili, že je tam patchwork. O co se jedná? Tak jsem trošku surfovala po netu. Design je firmy Bosco, která je i jedním ze sponzorů olympijskýh her a patchworkový motiv diamantů najdete nejen na oblečení ruských sportovců, ale třeba i na závodních číslech atd. Hledala jsem oficiální fotku, abych mohla uvést zdroj, ale jaksi jsem nepochodila, tak alespoň tento motiv, který koluje různě po blozích.
Jednotlivé dílky nejsou vybrané náhodně, ale každý motiv na diamantu pochází z kulturních tradic mnoha národů Ruské federace. Pokud vás to blíže zajímá, nakoukněte sem sem. Oficiální stránky s oblečením firmy Bosco jsou zde: sochi2014.bosco.ru.   Je to sice v angličtině, ale některé obrázky určitě znáte - mě se z hodin ruštiny vybavila "chochlomskaja posuda" - lakované dřevěné nádobí se zlatými motivy.
Další zajímavosti jsem pak našla zde www.with-heart-and-hands.com. A co koluje po netu obrázků oblečení pro sportovce - u mne vedou svetříky Američanů a norský curlingový tým. Nevím jak vám, ale hned je mi ta olympiáda sympatičtější. A ještě ke všemu je manžel dva víkendy u televize a já si můžu v klidu šít :)


1 komentář: