středa 21. května 2014

Polštářek / Pillow Case

Poslední dobou hodně prošívám, ale našla jsem si čas na ušití polštářku pro svoji kolegyni a kamarádku k narozeninám. Je v hnědých tónech, dalo by se říct "country styl", pro mě neobvyklá kombinace. Výsledek se mi ale moc líbí a doufám, že dáreček udělá radost.
Pro lepší představu jsem polštářek vycpala a fotila na gauči. Tento typ polštářů s volným prošitím a lemováním šikmým proužkem se mi šije nejlépe. Zapínání je na skrytý zip.

6 komentářů:

  1. Moc krasny polstarek. Kamaradce urcite udela velkou radost! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, radost udělal, trefila jsem se i s barvičkami.

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Díky, takhle barevná kombinace není moje oblíbená, ale má velký úspěch a trefila jsem se kamarádce do vkusu.

      Vymazat