neděle 17. května 2015

Taška s pařížským motivem

Trvalo skoro rok, než jsem si ušila tašku z krásné "pařížské látky". Zamilovala jsem se nejen do motivu, ale i do její barevnosti. Nakonec jsem ji zkombinovala s kostičkovanou tyrkysovou látkou. Návoj je podle tašky Aneta od Anahi. Musím říct, že ne všechno mi sedlo perfektně, ale ve výsledku to není vidět :).
Jak jste jistě poznali, koženková ucha jsou kupovaná a jsem moc ráda, že jsem nakonec zvolila světle hnědou variantu a světle znědý zip. Z druhé strany je motiv podobný.
Ještě mi látka zbyla, takže bude i obal na tablet a nějaká taštička :)

12 komentářů:

  1. Paráda Věruš! Teď už jen zajet do Paříže, ať koukaj.-))

    OdpovědětVymazat
  2. Věrko, taška je super. Moc se mi líbí. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Maruško, jsem ráda, že mám na jaro něco světlého a veselého

      Vymazat
  3. Ta je skvělá. Na jaro jako dělaná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Věrko, pořád ji teď nosím a moc mě těší, jak se líbí.

      Vymazat
  4. Ta kabelka je opravdu luxusní!!! To se bude v létě krásně předvádět :) J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc za pochvalu. Má to jedinou nevýhodu - nejlépe vynikne u jednobarevného oblečení, a toho já moc nemám :)

      Vymazat
  5. Právě jsem hledala na tvém blogu fotky téhle nové tašky... A vykoukly na mě hned z úvodní strany! Je prostě skvělá a troufám si tvrdit, že ve skutečnosti ještě mnohem hezčí než na fotkách! Parádní kousek!

    OdpovědětVymazat