středa 29. července 2015

Taška s papouškem

Minulý týden jsem si ušila prázdninovou tašku s papouškem. Návod je koupený na netu v angličtině, autorka je Geta a právě má do 29.6. slevu na návody. Taška má krásný přední díl s kapsami.
 Zadní díl má skrytou kapsu na zip. Při šití jsem měla trochu obavy, ale šlo to dobře.
Zapínání je na magnet a dovnitř jsem všila dvě kapsy. Použila jsem stejnou látku, původně je jedná o závěs ze sekáče 😃.
Protože byl závěs dostatečně velký, zbylo i na klobouk. Střihla jsem ho podle starého šicího klubu od Bellet, ale musím říct, že mi to nějak nesedlo, přešívala jsem vršek asi třikrát, ale výsledek je super, pózuje Zuzka a musím říct, že jí to opět sluší více než mně.
Určitě podle tohoto návodu ještě nějakou tašku ušiju, v hlavě už mám nápady na kombinaci s riflovinou.

6 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Děkuji moc, jen asi nejsem dost odvážná na nošení klobouku, snad jen o dovolené

      Vymazat
  2. Věrko, taška i klobouk - super soupravička. V sekáči se občas podaří parádní úlovek. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, o to větší radost pak člověk má, že to bylo za pár korun 😃

      Vymazat