neděle 3. ledna 2016

Allietare Mystery - top

Koncem roku jsem už nezačínala žádné jiné projekty a na Silvertra i Nový rok jsem usilovně dodělávala Mystery s Bonnie Hunter. Nemožné se stalo skutečností a mám hotový top deky. Sice v jiné (menší) velikosti, ale i tak jsem na sebe pyšná. Tento top má 175 x 105 cm,  3 x 5 hvězd, podle návrhu má varianta 6 x 5 hvězd, tak to mám opravdu poloviční. Ale takto bude alespoň deka dostatečně dlouhá .Dokonce se můžu zůčastnit pondělního link-up s hotovými dekami :).
Neváhejte a podívejte se na ostatní varianty mystery.

Last few days I was very busy trying to finish the mystery top. I did smaller size (175 x 105 cm), acording the stars it´s really half of the bonnie´s quilt, but I maneged to finish it ! I´m so proud! I can also take part in Monday link-up.  It´s great to see the other quilts, in different colours.

Barevnost jsem si upravila a protože jsem potřebovala dostat do deky více modré, krajní trojúhelníky jsem nedělala červené, ale právě modré. Výsledek je podle mne skvělý. Teď se ještě rozmýšlím nad bordurami, určitě bude jedna žlutá/oranžová a asi ještě širší hnědá, tu ale budu muset dokoupit.

I´ve changed the colours and also the schema, because the triangles at the edges are blue, because I wanted more blue. Still thinking about the borders, maybe narrow orange and then wider brown.
Musím říct, že ušít takovou deku z malých dílků během 6 týdnů je opravdu náročné a upřímně obdivuji všechny švadlenky, které to zvládnou v plné velikosti. A to ještě některé šijí souběžně dvě Allietare, jednu v doporučených barvách a druhou odlišnou.

I must say that for me it was a big challenge to finish a quilt like this (with so many tiny pieces) in 6 weeks. I do admire all the quilters which did the full size ones. And there are some sewing two Allietare quilts at the same time.

30 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Děkuju Maruška, však mě ještě bolí záda. Jsem ráda, že jsem to dodělala, v pondělí jdu do práce a už nebude čas.

      Vymazat
  2. Páni! Věrko to je luxusní prácička. Přeji ti hodně štěstí a zdraví do nového roku a ještě spoustu tak krásných dílek :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, Aničko. I tobě přeji hodně zdraví a času na tvoření

      Vymazat
  3. Věrko, je nádherná! Píšeš, že je v menších rozměrech - jaké tedy má? Z obrázku vypadá dost veliká. Máš můj obdiv. Opravdu. Krásný výsledek. Tak ať bordurky pěkně padnou :) Pa, Jola

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Jolamko. Tento top má 175 x 105 cm, ještě ale bude bordura. Mám to 3 x 5 motivů, protože se mi tak střídají pěkně látky, chtěla jsem dodržet stejné látky, není to scrapovka. Ale podle návrhu má varianta 5 x 6 motivů, tak to mám fakt poloviční. Přidám rozměry do textu článku.

      Vymazat
    2. Věrko, nádhera! Nemám slov.... Gratuluji a těším se na hotovou deku.

      Vymazat
    3. Díky, ale hned to nebude, požád se mi nelíbí ta velikost, zkusím ještě dál shánět tu látku, ještě nevím.

      Vymazat
  4. Wow - Du bist ja schon so weit und es sieht fantastisch aus.
    (Wow - jste již tak daleko, a to vypadá fantasticky.)
    Liebe Grüße
    Barbara

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. Thank you very much, it was really edveture to chenge the colors, but I like the result.

      Vymazat
  6. It's beautiful! Your colors are wonderful. 8)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you very much, It´s a pity that I haven´t got more blue, I had to make just a little one :)

      Vymazat
  7. I really like those blue backgrounds. Congratulations, great job!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you very much. It isn´t such a big contrast, but I hope that the dark border will make the "frame".

      Vymazat
  8. It is gorgeous. I love your colors!

    OdpovědětVymazat
  9. Gorgeous Vera, your turquoise really pops, I love it.

    OdpovědětVymazat
  10. Odpovědi
    1. Thank you, I wish I had more material to make bigger size

      Vymazat
  11. Věro, paráda, já mám jen 6 bloků.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc. Nakonec jsem spokojená s barvami, ale štve mne velikost. Chtěla jsem mít uprostřed kříž s tmavou oranžovou, ale takto je to tak dlouhé nebo úzké či co. Dám tomu tři měsíce, jestli tu látku znovu neseženu, ale byla u Mráze ve slevě, tak nevím.

      Vymazat
  12. Moc se mi takhle ty barvy líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, jsem moc ráda, že jsem na kraj dala modré trojúhelníky místo červených

      Vymazat
  13. Věrko, doslova mi spadla sáňka! To je taková nádhera!!! Super veledílo!

    OdpovědětVymazat