úterý 8. března 2016

Crossbody taška

O jarních prázdninách jsme zkusily ušít s kamarádkou kabelku crossbody. Měla jsem ji v plánu v podstatě už před Vánocemi, původně jsem chtěla ušít dvě jako dárky pro syny. Pak jsem si někde přečetla, že veškerý stres z Vánoc pramení z toho, že si stanovíme nereálné cíle a potom se stresujeme, že je nedokážeme splnit. Takže ze šití tašek sešlo :)).
Tato taštička je moje první malá crossbody v pánskkém stylu, je na ní kombinována riflovina (černé rifle ze sekáče) a krásná látka s teniskami. Kovové přezky jsou ze starší tašky, kterou jsem vyhazovala. Výsledek mne nadchl, hotová kabelka je 26 sm široká a cca 30 cm vysoká. Na předním díle je zipová kapsa.
Na zadním díle je přišitá zadní kapsa z riflí, což na fotce není moc dobře vidět. Tento "recyklační" prvek se mi moc líbí, ale u kluků úspěch neměl (prý je poznat, že je to ušité z riflí, což nechtějí).

 Podšívka je vyztužená Ronofixem, vevnitř je kapsička. Zapínání je na zip, ale u takto malé tašičky příště budu volit spíše magnet.

 Určitě nezůstane jen u jedné tašky, všem se moc líbí, tak plánuji další verze.


2 komentáře:

  1. Věro, taška je moc pěkná. Určitě najde zájemce. Klukům zadej úkol, ať si vyberou látku a nakreslí návrh. Pak nebudou frfňat.
    V pohodě budou nosit peněženku, doklady, klíče a ostatní a ne po kapsách.M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc za pochvalu, už jsem si objednala přezky a hodlám šít další. Synům se kapsička líbí, černá riflovina i tenisky, ale chtějí variantu bez té riflové kapsičky zezadu, to jim strašně vadí, že je to jak rifle. Přitom všem kamarádkám se právě ta kapsa líbí nejvíc. To mi přišlo úsměvné, ale co nadělám. Nakonec taštičku nedostanou, nechám si ji pro sebe.

      Vymazat