středa 29. června 2016

Dárečky na konec školního roku

Na konci školního roku mne schvátila jakási viróza, ale v sobotu jsem rozešila dárečky. Dnes jsem úspěšně došila, sežehlila, nafotila, a tak vám je můžu ukázat.
Tento rok mi ruší  třídu, protože po odchodu dětí na víceleté gymnázium se třída musí rozdělit. Bylo jich málo, stačilo mi ušít 13 záložek. Využila jsem odšité rožky z jiného projektu. Každá záložka je má jinak sestavené, ale pro kluky jsou bez růžové. Doufám, že to bude hezká památka a děti je budou používat.


Pro Zuzčinu paní učitelku jsem ušila tašku. Je nejen praktická, ale (myslím) i hezká. Má podšívku s kapsičkou. Snad se jí bude hodit na sešity :).
Už se těším, až se dám zdravotně do pořádku a plánuju, co všechno přes prázdniny ušiju.

2 komentáře:

  1. Věrko,to jsou krásné dárečky pro žáčky i pro paní učitelku. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc Maruško, včera jsem to došívala s teplotou, tak jsem ráda, že jsem to vůbec dala. Snad potěší.

      Vymazat