úterý 21. března 2017

Deka Jamestown Landing

Minulý týden se mi podařilo dokončit deku, kterou jsem měla rozešitou cca 3 roky. Dílky jsem sešívala postupně mezi jinými projekty. Je to metoda, kterou propaguje pod názvem leaders-enders i autorka této deky, moje oblíbená Bonnie Hunter, její stránky najdete ZDE.
Deka se jmenuje Jamestown Landing a návod na ni najdete v knize String Fling. Je to sice kniha v angličtině (a na naše poměry drahá), ale s velmi srozumitelnými obrázkovými postupy. Knih od B. Hunter mám několik a můžu doporučit internetový obchod Book Depository. Nevěřila jsem, ale opravdu si neúčtují poštovné.
Celá deka je  scrapová, začala jsem ji šít v době, kdy jsem ještě používala  obyčejnou bavlnu a najdete v ní i kazové látky nebo rozstříhané košile. Zezadu je  povlečení ze second-handu. Při focení jsem donutila manžela a syna deku držet z balkonu a manžel si myslel, že přední strana je právě ta zadní modrá - haha, tu sešívanou by schoval :).
Deka má rozměry 187 x 220 cm.a teprve po 14 dnech od prošití (kdy jsem deku milionkrát držela v ruce, prohlížela i fotila) jesm zjistia, že jeden dílek je otočený. Takže to pojmu jako malý test pozornosti - najdi chybu do 5 sekund :))
A ještě fotka právě zezadu, je dobře vidět prošití. Tentokrát jsem použila trošku jiný vzor než meandry, něco mezi spirálami a duhami. Snažím se totiž zlepšovat svoje prošívání, i když na běžném stroje je to složité.

16 komentářů:

  1. ... moc pěkný quilt - ze předu i ze zadu, krásné prošití. Pohodové dny Miluška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, v detailu už to prošití není tak úhledné, ale mně to stačí a ve vzoru topu se nepřesnosti ztratí

      Vymazat
  2. Věrko, je krásná, řekla bych, že všechny odstíny modré jsou Tvoje oblíbené. Měj se hezky J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc. Modrý vypadá vždycky velice dobře, ale vždycky mám takové určité barevné období, už tu bylo i zelené :). A další deka podle Bonnie bude v tónech červené, už mám vybráno :)

      Vymazat
  3. Moc hezká. Povedla se. Jaký má rozměr?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Jitko. Ted jsem ji přeměřila a vyšlo mi 187 X 220. Okraje mám trošku jinak a před chvílí jsem při pohledu na fotku zjstila, že jeden bloček mám otočený :)) To jsem zvědavá, jestli se mi bude chtít to spravit :)).

      Vymazat
  4. Věrko, moc pěkná práce. Deka je krásná a chybu jsem nenašla. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Maruško. Představ si, že tam jsou chyby dokonce dvě, ale skoro nikdo je nevidí (výhoda scrapových dek). Takže přešívat nebudu a nechám to tak :)

      Vymazat
  5. Such a wonderful work, Verpa !!! Love it !!!

    OdpovědětVymazat
  6. I love this pattern too, and you did a beautiful job! Worth the wait. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Odpovědi
    1. Díky, Dani. Vyplatí se mít rozešitou nějakou děku na delší dobu, po kouskách. Vždycky jsem využila různé modré kousky a deka je krásně strakatá, scrapová

      Vymazat
  8. Tak jsem si musela najít ještě tu deku, kterou máš teď na gauči. No to je ale paráda. Dílo světové. A prošití takového macka taky obdivuji. Fakt nádhera.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc. Scrapové deky mám nejraději, každá chybička se v nich ztratí :).

      Vymazat