úterý 26. prosince 2017

Fialová sada

Tuto sadu jsem šila jako vánoční dárek. Látka s nádhernými fialovými růžemi byla dekoračka ze sekáče. Hned, jak jsem ji zahlédla, věděla jsem, že se bude krásně hodit k leskléfialové kožence, která mi už nějakou dobu ležela doma. Nakonec jsem k tašce přidala i malou kosmetickou taštičku a obal na mobil.
Zapínání je na zip.
Máte to taky tak, že když šijete pro někoho na objednávku, máte strach, jestli se to bude líbit? Jsem moc ráda, že jsem se strefila, prý i barvou.

5 komentářů:

  1. ... pěkný sváteční večer, krásná souprava. Povedla se! Neumím šít na objednávku - vždycky dlouho přemýšlím, až začnu řezat, šít ... mám obrovské pochybnosti, zda je to "ono" a říkám si, že už nikdy na objednávku šít nebudu. Snažím se toho držet a pokud se někomu něco líbí z toho co mám ušito, jsem ráda. Někdy si však nevybere a pak, když chci vyhovět, šiju podle zadání a to je pak o o strach :-). Pohodové dny Miluška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, Miluško, je to o strach. Jsem ráda, že to dopadlo dobře.

      Vymazat
  2. Krásná, souprava i material. Já na objednávku nešiju vůbec. Když se nad tím zamyslím, tak co si nenechám doma, rozdám rodině, kamarádkám, kamarádkám dcer. A to většinou toho, kdo to dostane znám, nebo se s někým poradím. Měj se hezky. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já šiju taky jen pro známé, ale stejně mám obavy, jestli se výsledek bude líbit.

      Vymazat
  3. pekný setik Vieruško..... moc zdravima želamá všetko naj, naj,naj do Nového roku ...
    Mirka

    OdpovědětVymazat