pondělí 11. června 2018

Puntíková deka holčičí I

Tato deka je z látek od Roberta Kaufmana, kdysi jsem koupila sadu čtverců a k nim ještě 2 metry bílé s puntíky. Když jsem se dozvěděla, že neteř čeká holčičku, zaradovala jsem se, že je konečně použiji. Na deku jsem zvolila vzor disapearing ninepatch, už jsem o tom psala ZDE.
Nakonec jsem byla ráda, že jsem vše o tomto víkendu došila a malé Aničce putuje tahle deka. Fotila jsem v rychlosti, okraje vypadají zvlněné, ale nejsou

Z druhé strany látka s holčičkami v růžové, prošití z časových důvodů meandry.
A deka se vejde do tašky přes rameno:

A z poslední zbytečků ještě obal na očkovací průkaz:
A teď to nejlepší, všechno bude dvakrát, protože je na cestě i druhá holčička, takže sestřenice budou vypadat jako dvojčata :)).

8 komentářů:

  1. Tý jo, tolik puntíků... A skvělý výsledek! Vypadá to hrozně zajímavě!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to takový bláznivý mišmaš, ale alespoň na se na tom stratí případné skvrny :). Hodně se mi líbí ta tyrkysová, ta to oživila.

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Díky moc, šilo se to docela rychle. Už je všechno předáno a mám radost, že se to líbilo.

      Vymazat
  3. Parádní, ať se holčičce daří. J.

    OdpovědětVymazat
  4. Deka je jemná i veselá. Určitě dělá radost mamince i miminku. M.

    OdpovědětVymazat