pondělí 6. května 2019

En Provance Mystery

Mystery z roku 2017 konečně dokončena. Po pravdě, deka ležela sešpendlená a smotaná už hodně dlouho. Jenže já potřebovala špendlíky na deku z proužků pro mamku. Nezbylo mi nic jiného, než provance dokončit.
Vyzkoušela jsem nový motiv se spirálami, už ho mám trochu v ruce a vypadá hezky. Deka se ani nevešla na sušák, jak je veliká.
Takto vypadá položená na zemi.
A ještě detail zadní strany, kde je trochu vidět vzor prošití

12 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Díky moc, další dvě mystery jsou ještě nedošité, netuším, jestli to doženu :)

      Vymazat
  2. Věrko, je to skvělá deka i bezva quiltování. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Maruško, už se mi líbí, jen prostě vypadá jinak než původní návrh.

      Vymazat
  3. Blahopřeji k dokončení :) Je krásná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Já zase obdivuji tvoji práci na svatebním quiltu, aplikace nezvládám.

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Děkuji. Dnes už vlastně ani nechápu, proč jsem ji odložila stranou, že se mi nelíbí.

      Vymazat
  5. Krasna, a to prositi vypada, ze jde dobre od ruky. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Jitko. Nakonec mi šlo prošívání vcelku dobře, musím si dát závazek, že každá další deka bude prošívaná jiným způsobem, abych se taky trochu zdokonalovala :)).

      Vymazat
  6. Věrko, je dokonalá!!! Jsi úžasná!

    OdpovědětVymazat