úterý 16. července 2019

Čepičky pro kamarádku

Hodně tvořím, ale nefotím a nepřidávám na blog :). Dnes jsem ale předala kamarádce háčkované čepičky. Prý udělaly radost a budou nošené.
Fotila jsem před předáním na Zuzce. Už je z ní velká slečna a na focení jsem ji musela hodně přemlouvat, tak odpusťte otrávený výraz puberťáka.
První čepička je duhová, pro dobrou náladu.

Přízi jsem použila z vypárané halenky, kterou jsem dělala Zuzce v roce 2016, píšu o ní ZDE, můžete porovnat fotky.

Obě čepičky jsou háčkované jako Granny´s square, 3 dlouhé sloupky a jedno řetízkové očko, rozšiřování jsem dělala od oka. Druhou čepičku jsem ale uháčkovala ze Sněhurky, je bílá a jemnější. Přidávání vytvořilo hezký motiv.


2 komentáře:

  1. Čepičky jsou krásné, těžko říct, která je hezčí. Se Zuzkou vydrž, ono ji to přejde. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, nakonec ta fotka se zavřenýma očima vypadá zajímavě.

      Vymazat