pátek 16. října 2020

Dýně podle BH

S přicházejícím podzimem a hnusným počasím jsem zatoužila po oranžové. Převlékla jsem polštáře, vyměnila ubrusy, ale stále to nebylo ono. Pak jsem zahlédla na facebooku u Bonnie Hunter příspěvek s  běhounem s dýněmi. Dokonce vlastním její knížku s návodem, kde je dýňová deka, ale vždycky jsem si říkala, že je to příliš infantilní a americké. To přece nikdy šít nebudu! No, a už je to tady. 
Využila jsem zbytek šedé a nějaké oranžové z posledního mystery a musela jsem ušít alespoň pár bločků. Je fakt, že jsem stroj pustila po velmi dlouhé době, kdy jsme na šití neměla vůbec náladu.
Tady jsou bločky, je jich 6 a chci z nich nějak zkompletovat dlouhý ubrus / běhoun. Něco jako je v návrhu, který si můžete koupit ZDE, ale asi nebudu mít dost šedé.

Jak se vám líbí? Také vyhledáváte oranžovou jen na podzim? A já jdu vytáhnout další podzimní dekorace.

3 komentáře:

  1. Fajny projekt!
    Tak jesienią tęsknię za pomarańczowym :))
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpovědětVymazat
  2. Věro, pěkné a veselé bločky. Oranžová rozsvítí prostor, když už sluníčko nesvítí. Projekty od BH mám ráda. M.

    OdpovědětVymazat