čtvrtek 22. července 2021

Svetr zimní

 Tento svert dostal starší syn k Vánocům. Pořád jsem čekala, že se mi podaří přefotit ne povedené fotky, ale model je proti a na zemi fotit nechci. Tak promiňte fotky se stínem.

Příze je od Vlněných sester Malabrigo Rios. K jejím výhodám pratří to, že je absolutně nekousavá, jinak by svetr syn nenosil. Vzor se jmenuje Flax je je zdarma na Raverly. Velice se mi líbil pruh na rukávech, ale návod zdarma má i své nevýhody, např. přidávání ok u raglánu jsem dělala jednou před a jednou za okem, aby vypadalo lépe. A bohužel jako všechny svetry pletené svrchu nemá v předním díle projmutí u krku. Výstřih je vlastně jen obdélník. I když jsem použila variantu návodu se zkrácenými řadami na konci sedla zadního dílu, nepomohlo to. Syn už se ptal, jestli by to nešlo nějak předělat, takže mám v plánu prostě nabrat oka pod patentem okolo krku a 2 řady prostě rozstřihnout, aby byl výstřih hlubší. Moc se mi do toho nechce, tak uvidíme, jestli si na podzim vzpomene, že ho to štvalo :). 


No a při pletení rukávu jsem zjistila, že jedno přadeno má trošičku jiný odstín. Oko odborníka to možná dráždí, ale zatím si toho nikdo nevšiml. U takto barvených přízí se to stává, nevšimnete si toho ani u vřetena, ani při přetáčení do klubíček. Ale u pleteniny je trošku poznat přechod na jiné klubko, na fotce je sedlo světleji žíhané.



Žádné komentáře:

Okomentovat