středa 31. ledna 2024

Dětská dečka

 Kolegyně z práce odchází na mateřskou, tak jsem si řekla, že je čas na další dětskou dečku. Nejdříve se mi do toho nechtělo, ale prošla jsem zásoby látek a inspirace přišla. Dotvořila jsem středový blok, základ už byl. Z dalších málých bločků hvězdiček jsem si nakonec nevybrala a udělala jsem okraj z třípalcových čtverečků. Vše byly zbytky látek nebo už nastříhané čtverce, jen žluté jsem měla cca půl metru. Ani se mi nechce věřit, že zbytky čekaly na využití celých 10 let. Tady je odkaz na původní projekt.

Kreslila jsem si několik návrhů, párala jsem a předělávala, ale celý proces jsem si hodně užila a z výsledku mám velikou radost. Látku na okrajový proužek jsem vybírala tak dlouho :), ale našla jsem ideální proužkovanou. Barevnost celé deky je až psychedelická (trošku pro mne typicky šílená) ale budoucí mamince se deka líbila. Takže spousta radosti na obou stranách. 

Fotila jsem v den předání v práci, alespoň s trochou denního světla. 



1 komentář:

  1. Váš příspěvek je zářivý! Je bystrý, dobře vyjádřený a radost číst. Díky, že jste se podělil o svůj cenný pohled.

    OdpovědětVymazat