neděle 9. září 2012

Látkový obal na blok

Tak nám začala škola a my jsme dokupovali spoustu plastových obalů. Na některé formáty učebnic jsou obaly hned vyprodané a upřímně řečeno, všechen ten igelit... Moje děti obaly mít musí, tak alespoň já jako učitelka po svých žácích nepožaduji obalování sešitů a pracovních sešitů. Jen učebnic, které dostaly ve škole.
Mnohem krásnější, než igelitové obaly jsou ovšem ty látkové. Moc se mi líbí třeba obaly Jany  CINGRLATA. Alespoň jsem si ušila nový látkový obal na svůj známkovací deníček, což je vlastně pořadač A5. Mám v něm čverečkované listy, které si nalinkuji, jak mi vyhovuje.
Na obal jsem použila některé zbytečky z černobílé deky a tentokrát jsem udělala i spodní vrstvu. Takto to vypadalo před založením a prošitím stran. Blok, který vidíte, přišel nakonec na zadní stranu:




Zde je fotka mého ošoupaného bločku:


A tady je už v novém kabátku:
 Today I made a fabric cover for my notebook. I am a teacher and I prefer to write my notices and marks into paper notebook. For the cover i used blocks and fabric leftover from black-white quilt. I also must say that in our country is usually to use plastic covers for all books and exercise-books at school. I hate this custom and I don´t insist on this in my class.






Žádné komentáře:

Okomentovat