neděle 15. listopadu 2015

Liška

Už dříve jsem psala, že Zuzka se momentálně zbláznila do lišek. Jsem ráda, že jsem jí mohla vyhovět a společně jsme vybraly látku s liškami. Ušila jsem z ní jednoduchou sukni do gumy a nekonečnu šálu. Tu šálu jsem celkem třikrát párala, protože mi asi chybí nějaká prostorová představivost - vždycky, když jsem došila a protočila látku na líc otvorem, byl nákrčník úzký, vysoký a lišky jiným směrem. Nakonec jsem to ušila úplně jinak :)
Pak jsem musela ještě uháčkovat čepičku s oušky, aby se Zuzka mohla opravdu "proměnit" v lišku. Tričko jsme nevyráběly, objednala jsem je na fleru v obchůdku Na výsluní. Mohu jen doporučit, tričko už sem prala a myslím, že bude Zuzce sloužit ještě dlouho. Původně to měl být sice dárek pod stromeček, ale nevydržela jsem :). Zuzka už takto chodí 14 dní do školy, sukni si bere i přes rifle. Čepičku prý na hodinu sundává, ale o přestávkách v ní lítá po chodbách . A chlubí se, že jí to ušila a uháčkovala maminka .
No a nakonec ještě jedno Zuzčino tvoření. Z plstě si vyrobila brož - spící lišku. Nejdříve si nakreslila návrh, pak ty minidílky vystřihla a nakonec sešívala. Výsledek měří  4,5 x 4 cm a jediná moje pomoc bylo zapošívání konců nitě. Myslím, že je opravdu šikovná.

2 komentáře:

  1. Zuzka je teda fešáčká lištička. Všechny součásti outfitu jsou super. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, ona je trochu střelená, ale zase lepší, než kdyby vyžadovala drahé značkové oblečení :))

      Vymazat