sobota 21. listopadu 2015

Prostírky s růžemi

V rámci pokusu o likvidaci svých zásob látek jsem vytáhla krásnou látku s pruhy růží, kterou jsem si koupila tuším na PPM. Původně jsem chtěla z pruhů nařezat čtverce, rozříznout je diagonálně a zpracovat, ale nakonec jsem z pruhů řízla rovnostranné trojúhelníky a sešívala podle pinterestu. Vznikla sada prostírek na fler.  Na látce se střídaly pruhy s rrůžemi (žlutými a růžovými) s proužky s hrníčky. Snad se prostírky zalíbí, k vidění budou i na klubové výstavě.
Takto vypadají podlouhlé dečky, od špičky ke špičce mají cca 80 cm:
Takto hexagony, od špičky ke špičce cca 61 cm:


A ze zbytků ještě sada malých hexagonků jen z růží.


11 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Díky Maruško, šlo to rychle, zvolila jsem jednoduché vzory. Viděla jsem i složitější spirály, ale na ně jsem si netroufla.

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Díky za pochvalu, šilo se to rychle, určitě vyzkoušej.

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Děkuji moc.Už ta látka byla krásná, ale s rozstříháním vzory více vynikly.

      Vymazat
  4. Věrko, prostírky jsou naprosto luxusní, jsi fakt šikulka :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Aničko. Momentálně zase háčkuju, protože jsem nemocná.

      Vymazat
  5. Věruš, moc se ti povedly. Líbí se mi, jak jsi je barevně sladila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, takhle šikovně byla sladěná ta látka, ale stejně se nemůžu rozhodnout, jestli jsou lepší růžové nebo žluté růžičky :)

      Vymazat