středa 11. května 2016

Deka z proužků / trojúhelníků

Tak jsem včera přišla z práce v těžkém stresu. Chtěla jsem si otevřít láhev alkoholu, ale neměla jsem s kým pít. A protože pijí sami jen alkoholici, nakonec jsem sedla ke stroji a prošila deku - jeden z topů, který čekal na dokončení delší dobu. Jsem na sebe pyšná, jak jsem negativní přetvořila na něco hezkého a ještě to byla skvělá terapie.
Bloky jsou sešité z proužků metodou nekonečného tunelu. Není to moc dobré, upřednostňuju našívání proužků na papír. Při řezání nakoso vždycky vzniknou nepřesnosti, látka se kroutí a natahuje.
Prostředek deky je prošitý volně - meandry.
Fotka venku na trávě. Lemy jsou rovné, jen ta tráva je zvlněná a šikmý proužek z kostek působí taky vlnkovaně.:

Lem je prošívaný peříčky, ale bez předkreslení, takže je to hodně nepřesné, ale ve výsledku se to ztratí.
Deka bude pro kamarádčinu dcerku, celkové rozměry vyšly 93 x 93 cm. Záměrně nechtěla deku růžovou, z druhé strany si vybrala povlečení s medvídkem Pů. Deka je taková obyčejná, válecí, tak snad se ji nebude bát používat a v létě ji malá užije.


8 komentářů:

  1. Věrko, deka je moc krásná. Určitě jsi udělala dobře, že jsi sedla k šicímu stoji a ne k láhvičce. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, už budu mít pomalu sbírku věcí, u kterých si pamatuju, z jaké depky jsem se potřebovala "vyšít".

      Vymazat
  2. Moc pěkná "obyčejná válecí" deka :))) šití je skvělá terapie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc. Zatím pořád likviduju zbytky levných látek, zajímalo by mne, kdy už začnu šít z těch krásných zahraničních, co mám nasyslené ve skříni a jen se kochám :))

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Děkuji. Na to, že primární byla likvidace zbytků, dopadla deka moc dobře. :)

      Vymazat
  4. Nádhera! Tvoje likvidace zbytků se mi moc líbí, opět skvělá inspirace pro tu moji hromadu, která nechce jen tak zmizet:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, měnší zbytky zužitkuju asi na ta hexagonová podkafíčka, co jsem viděla u tebe :)

      Vymazat