neděle 1. května 2016

Patchworkový obal na blok

Tento obal je opravdu patchworkový - je totiž sešitý z proužků okrajů látek, anglicky selvage.
 Většina odstřižků je z vlastních zdrojů, některé mi darovala internetová kamarádka Jana.


Jak se z odstřižků šije? Prostě našíváte na podklad, v mém případě sakon s látkou na zádáčkách. Některé odkazy popisují tuto metodu jako quilt-as-you-go.


Přiložím další proužek a prošiju těsně podél pevného kraje. A tak pořád dokola, až je podklad plný přišitých proužků.

K hotovému dílu jsem přidala klopy, na jednu jsem našila kapsičku na propisku.


Pak jsem lemovala šikmým proužkem - i zde jsem zužitkovala zbytky různých šikmých proužků z předchozích projektů.

No a na závěr ještě fotka bloku otevřeného a zezadu.





2 komentáře:

  1. je zaujímavý ... páči sa mi ...
    pekný deň ... L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc. Ve skutečnosti je obal rovný, nevím, proč mi na fotkách všechno vychází šišaté :)

      Vymazat