úterý 9. května 2017

Deky pro panenky

Oslovila mne paní na fleru, jestli bych jí neušila 2 deky v rozměrech 60 x 60 cm, pro panenky. Probrala jsem zásoby odstřižků českých látek a využila všechny možné zbytky. Nakonec vzniklo deček 5 a zatím to vypadá, že si paní vezme asi všechny. Cenu jsem dala příznivou, jsem ráda, že mi ubudou zásoby.
Deky pohromadě:

A teď přehlídka jednotlivě:




Která se Vám líbí nejvíc? Mně ta první, do žluta, ušitá opravdu z nejmenších kousků. Taky byla nejpracnější .

6 komentářů:

  1. Mně se líbí ta poslední-do růžova i ta předposlední i ta před ní. No všechny jsou miloučké. Jsem ráda, že jsi na blogu. Už jsi mi tu chyběla. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Maruško. Květen a červen máme ve škole nejvíc práce, do toho nějaké trable, tak jsem ani neměla chuť šít. Ale háčkuju po večerech, brzo ukážu.

      Vymazat
  2. Všechny jsou moc hezké. Těžko vybrat jednu (možná ta růžová - holčičí). Je vidět, že tě to bavilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, Věrko. Někdy člověk potřebuje nějakou "objednávku", aby se do toho zabral, a pak neví, kdy skončit. Ale růžové látky téměř vyčerpány :).

      Vymazat
  3. Kdo si hraje nezlobí :-).....všechny jsou pěkné a panenkám se určitě budou líbit:-)
    Hezké dny,Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, šily se hezky, zkusím asi i vystavit na fleru. Je pěkné počasí, panenky budou často venku :).

      Vymazat