sobota 19. srpna 2017

Bargello

Už delší dobu jsem chtěla zkusit ušít něco technikou bargello. Nejjednodušší by bylo nakoupit si přímo nařezané látky s odstupňovanou barevností, ale to by mne nebavilo. Raději jsem využila různé barevné látky, kterých mám velké zásoby. Kombinovala jsem i tyrkysovou a výsledek je podle mne krásný. Tak se pokochejte:
Při stříhání jsem sama nevěděla, jaký obdélník mi vyjde, nakonec je to  105 cm x 99 cm. Dovnitř jsem tentokrát dala Sakon, protože to má být spíše ubrus než deka. Na začátku to vypadalo takto, vidíte, že jsem ani všechny látky neměla v potřebné šíři:
Pak stačilo pruhy jen nařezat a přeskládat.

Na zadní straně je bílé plátno a prošití je moje klasika, meandry.
Zatím jsem tento ubrus nabídla na fleru .

12 komentářů:

  1. Máš pravdu, Věrko, je krásný. Skoro škoda se s ním rozloučit.
    J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Jitko. Ještě uvidíme, možná mi ho zabaví mamka :).

      Vymazat
  2. ... moc pěkné bargelo - povedlo se. Pohodové dny Miluška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Chystala jsem se na něj tak dlouho... ani nevím, proč jsem z toho šití měla strach.¨

      Vymazat
  3. Věrko, krásná práce. I barevně se to povedlo. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Maruško. Modré látky se kombinují blbě, mají hodně odstínů. Nakonec jsem pruhy schválně nedávala od nejtmavší po nejsvětlejší a ta tyrkysová mezi dvěma tmavými to rozzářila.

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Díky moc. Bavilo mne, že jsem si to kombinovala sama a moc nevěděla, jak to vyjde.

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Díky moc. Jsem moc zvědavá, jestli může být na fléru ubrus úspěšný, spíš se prodávají menší věci.

      Vymazat
  6. Wow !!! What a lovely work, Verpa !!! Thank you for sharing :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thanks for comment, I like my first bargello so much.

      Vymazat