úterý 19. září 2017

Ubrus z odstřižků

Top tohoto ubrusu jsem měla hotový už minimálně dva roky, až akce v jednom klubu na Fléru mne postrčila k dokončení. Jednotlivé bloky jsou ušité ze zbytečků různých látek, starých i nových, pruhy a zadní strana jsou třeba z povlečení, některé čtverečky třeba z košile. Já prostě scrapové věci miluji, je to pro mne návrat k patchworkovým kořenům. Samozřejmě je třeba použít látky pevné a dobře (hustě) prošít pro zpevnění.  A jak se líbí vám?
Ubrus najdete i na Fleru. Jeho rozměry jsou 55 x 55 cm-

9 komentářů:

  1. Wow !!! A lot of work in this mini. Adorable !!

    OdpovědětVymazat
  2. Věro, je to moc pěkné. Také ty malinké kousínky látky miluji.M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Maruško. jsem ráda, že jsem to dala dohromady. Pořád jen dokončuju rozešité a na stohy nových krásných látek se skoro nedostane :)

      Vymazat
  3. Věri, moc pěkné, super, skvělé...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc. Kamoška mne odrovnala, prý - Bonnie by udělala takovou dvoudeku, to by teprv bylo :)). Zatím teda mám rozešitý jako LE projekt Irish Chain z 2palcových zbytkových proužků, to asi na deku bude - tak za rok.

      Vymazat
  4. Věrko, obdivuji Tě, že ty kousíčky používáš. Já si je poctivě schovávám, třídím podle vzoru, barvy a pak si nakonec uvědomím, že jsem na šití zase stříhala z nových látek(I když je kupuji většinou jako zbytky ve slevách). Krásné šití. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. Teď budu něco šít z nových látek na zakázku, to bude změna :). Mám pocit, že ty zásoby do konce života nezlikviduji.

      Vymazat