čtvrtek 24. května 2018

Disappearing ninepatch návod

Vzor disappearing ninepatch už jsem použila několikrát, dokonce dvakrát i na deku. Tentokrát potřebuji dvě deky pro miminko - holčičku. Přírůstky do rodiny se očekávají u obou neteří. Chtěla jsem, aby deky byly podobné, a tak jsem se rozhodla zužitkovat nějaké sady puntíkovaných látek od Roberta Kaufmana. Látky jsem rozřezala na pruhy a pak na čtverce. Snažila jsem se, aby tyrkysová byla uprostřed a v rozích spíš světlejší růžová, například takto:
Protože čtverečky měly velikost 4 x 4 palce, tento výsledný blok měl 11 palců. Stačilo tedy v půlce, tj. 5 1/2 palce od okraje rozříznout:
Potom bloky jen otočit a sešít - proto název mizející ninepatch:
Vzor na dece vypadá nádherně, jsem moc ráda, že jsem odolala a ze sady neodstranila tyrkysové látky, krásně to rozzářily. Na ukázku hotový top:


Žádné komentáře:

Okomentovat