neděle 6. května 2018

On Ringo Lake Mystery

Pomalu dokončuji poslední mystery od Bonnie Hunter. Zahrádka má přednost, taky vyvařuji pro syna dietu a peču chlěba, tak to jde pomalu.  Ale chtěla jsem dát alespoň vědět, že se neflákám a šiju. :)
Protože jsem chtěla mít deku více do modra, změnila jsem oproti návrhu barvu. Ty trojúhelníky původně měly bít také lososovo růžové, já je mám tyrkysové.
Tento víkend jsem se rozhodla, že původní zamýšlenou velikost 3 x 4 bloky zvětším na 3 x 5 bloků, aby deka pokryla celou postel jako přehoz. některé látky už mi došly, ale já si poradím, přece jen je to deka scrapová.

Takto vypadá již hotový rožek
A zde detail bloku, kde je vidět lépe moje barevná záměna.

9 komentářů:

  1. Věrko, to bude nádherná deka. Tvá barevná kombinace se mi moc líbí. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Maruška, mám z ní vraky velikou radost.

      Vymazat
  2. Věrko, tak to mi zase spadla "sáňka"...!!! To je boží! Já se z Tebe fakt picnu! Je to naprosto úžasný!!! Barvy jsou super! Těším se na hotovou deku!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Po zveřejnění příspěvku jsem si všimla, že jsem i otočila rohové díly v bloku, už se prostě nechávám tou mystery jen volně inspirovat aneb z nepozornosti záměr 😃

      Vymazat
  3. Super! Moje mystery zatím odpočívá...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Jitko. Loňská ještě čeká na prošití, takže já jsem spíš pozadu .))

      Vymazat
  4. Verko, tim otocenim dilku jsi fakt nic nezkazila, vypada to prirozene, jako by to byl zamer. Je krasna. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, taky mám pocit, že tou změnou barvy si to samo řeklo o otočení. Budu se snažit dekou dokončit co nejdříve.

      Vymazat
  5. Super článok! Určite budem sledovať ďalej!:)

    OdpovědětVymazat