pondělí 9. července 2018

Ananasy II

Po troškách šiju další ananasy na látku podle šablony.
Už by z toho byla dečka pro mimino, ale zatím modrožluté zásoby stále ještě mám, tak pokračuji i v šití. Kamarádka si dělá legraci, že plánuji další dvoudeku, ale to nehrozí, je to strašná piplačka. Když to jde dobře, tak jeden bloček vyjde na hodinu práce.

7 komentářů:

  1. Věrko, věřím, že to je pracné, ale vypadá to móc dobře. Přeju Ti pěkné prázdninové šití. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Jituško. Ono, když se šije z odstřižků, tak to vždycky vypadá nejlíp, když je hodně dílků, pak nepůsobí rušivě i ty tmavší dílky. Budu pilně šít, díky za přání.

      Vymazat
  2. Věro, bude to nádherná deka. Barevně je pěkně vyladěná. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, původně jsem vybrala nějaké látky ze scrap bagu koupeném na PPM a něco ze zásob. Sama jsem překvapená, jak je ta modrožlutá kombinace zajímavá.

      Vymazat
  3. Ananasy se mi vždycky moc líbily. Když jsem začínala patchwork, tak jsem se o ně pokoušela a protože jsem tenkrát neměla žádné povědomí, jak se co šije, tak mi to samozřejmě nešlo. A máš fantastickou barevnost. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc. Nikdy nezapomenu, jak jsem kdysi studovala obrázek v slovenském časopise Dorka s modrým ananasem a nebyla jsem schopná rozluštit, jak je to šité, tehdy mi to připadalo úplně zázračné. Je super, že dnes už je všude tolik návodů a pomůcek. Ty šablony a šití na podkladovou látku jsou za mne super, protože odpadá pracné vytrhávání.

      Vymazat
  4. Věrko, prostě nádhera! Vypadá to úžasně a té práce....

    OdpovědětVymazat