čtvrtek 8. srpna 2019

Modré prostírání

Přestože mým původním záměrem bylo nekupovat další látky, této kolekci jsem nemohla odolat. Kolekce se jmenuje Blue Dream a je od firmy  Henry Glass. Kupovala jsem v Ardeku, ale v jejich
e-shopu látku nevidím, tak jen pro pokochání mrkněte na celou kolekci sem. Vybrala jsem jednu látku a k ní čtverečky, které mi připomínaly kachličky. Modrou miluji.
Ušila jsem sváteční prostírání.
Podloženo ronofixem, prošito volně. tentokrát jsem nelemovala šikmým proužkem, ale látku jsem založila do rubu. Tak se mi líbí, že mám až strach, že je nebudu používat.

5 komentářů:

  1. Nádherná látka i ušití. V listopadu ti to bude připomínat léto. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, mám právě modře laděnou kuchyň-obývák v létě, trošku tyrkysové přidávám i o Vánocích, takže určitě prostírání užiji.

      Vymazat
  2. Krásnou látku jsi použila. Prostírání se mi moc líbí. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, látka je opravdu nádherná, ale když si spočítám cenu vstupního materiálu, tak je to neprodejné, i když krásné. Tyhle věci si člověk šije jen pro sebe nebo jako dárek. jen metr látky stál skoro 300 korun.

      Vymazat
  3. Dobrý den,
    chtěla jsem se zeptat zda je u vás možné si nechat ušít tohle nádherné prostírání. Můj email talaskova.pavla@gmail.com Děkuji. S pozdravem Pavla talášková

    OdpovědětVymazat