sobota 17. srpna 2019

Poklop na talíř

Už dlouho jsem měla v plánu ušít poklop na talíř podle Katky. Ta mi poskytla i střih, který na mne při přerovnávání návodů vykoukl. Také jsem měla krásné modré prostírání, zbyla mi i látka.
Měla jsem obavu se sešívání tolika dílů ve špičce, a tak jsem  se rozhodla postupovat jinak. Nejdříve jsem si ušila jednotlivé díly, každý vyztužila, otočila a hustě prošila. Jen na dolním kraji není díl začištěný.
Potom jsem jednotlivé díly sešívala k sobě v ruce matracovým stehem, který je téměř neviditelný. Přestože Katka má poklop z 6 dílů, výsledek se mi nelíbil, byl příliš zvlněný a obvod velký. Tak jsem nakonec jeden díl ubrala a vznikl poklop z 5 dílů. Všít nahoru poutko bylo už jednoduché (Mimochodem, Katka místo poutka použila keramický úchyt na zásuvku).
Tady je výsledek zvrchu.
A zde poklop na stole. Je pod ním talíř s cuketovou buchtou :).

3 komentáře:

  1. Verko, to je dobry napad, taky na terase bojujeme s letajicim hmyzem, a ta bila s modrymi ruzemi je krasna. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, byl to nějaký zbytek látky, ani už nevím odkud a krásně se na to hodil. Moc by se mi líbily takové šaty.

      Vymazat