středa 20. listopadu 2019

Něžná růžičková deka

Tahle deka byla šitá pro kamarádku na přání. Koupila jsem drahé látky ze stejné kolekce a pustila se do zadání, které mělo být "jednoduché čtverce". Přestože ale látky vypadaly skvěle a malý motiv růžiček byl krásný, po sešití topu jsem si říkala, že je to takové mdlé. Barevnost vůbec neodpovídá barvám, v kterých obvykle šiji. Nicméně kamarádce se top líbil, tak jsem ještě olemovala a deku dokončila. V prostředku jsou menší čtverečky, protože i když jsem vše proměřila, tak látky nebyly střižené rovně a prostě velké čtverce nevyšly.

 Velké rozhodování bylo se zadní stranou, ale kamarádka se nakonec rozhodla pro látku ze stejné kolekce, jen velké růže. Šířku jsem nadstavila vloženým pruhem. Tím vznikla vlastně deka oboustranná.
Focení takových barev bylo o nervy, ale nakonec je barevnost celkem věrná. A představte si, že když byla deka na naší výstavě, tak ji dokonce chtěl někdo koupit. Každému se prostě líbí něco jiného. Pro sebe jsem si však vzala ponaučení, že kombinování látek z jedné kolekce taky není vždy bezproblémové a  příště budu kombinovat s nějakou jednobarevnou. Po došití deky ještě vznikl z odřezků a zbytků polštářek, ale ten jsem už nafotit nezvládla.

4 komentáře:

  1. Verko, mam podobnou zkusenost, jednotlive latky krasne ale vysledek nic moc. Ale ta zadni strana je super. A hlavne, ze je kamaradka spokojena. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem zatím měla právě jen dobré zkušenosti s layer cake a podobně. Myslím, že je to tím, že v obchodě nebyly všechny látky z kolekce a já vybrala jen tyto. U nás asi mají strach, že by méně výrazné látky z kolekcí neprodali, ale myslím, že návrháři to mají promyšlené.

      Vymazat
  2. Ano,a o tom to je, a kamarádka je spokojená. Pro Tebe je to zkušenost. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Maruško, deka už s polštářkem doputovala jako dárek k holčičce a prý se líbí moc, tak jsem ráda.

      Vymazat