neděle 1. prosince 2019

Zbytkové podložky

Taky jim říkám "rozlišováky", protože každý si dá pod skleničku svoji prostírku a  nesplete se. Zbytečky látek jsem měla rozdělené podle barev a posledních několik let jsem je sešívala mezi projekty. Myslela jsem, že by vyšly na duhovou deku, ale nakonec jsem z nich v rámci likvidace rozešitých projektů spíchla tato "podkafíčka" či "prostírky". Tentokrát jsem nelemovala šikmým proužkem, ale protáčela a teprve potom prošívala. Před několika lety jsem dokonce takovou sadu prodala na Fleru, tak uvídíme. 


3 komentáře:

  1. Věrko, dobrý nápad, jak využít zbytky k šití. Máš pěkné sladěné barvy. Musím Ti ještě jednou napsat, jak návštěvníci výstavy betlémů obdivují Tvůj šitý obrázek přes papír. Marie

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkně. Pustíš se letos do mystery B. Hunter? Já z loňského ušila 2 bloky, letos zatím neplánuji. I když... Pěkný advent.

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou paradni. Sila jsem podobne vetsi pro syna, ale pry "je skoda je umazat". Snad az děti povyrostou. J.

    OdpovědětVymazat