pondělí 10. srpna 2020

Háčkované jídlo

 Po půlročním léčení zánětu v ruce jsem na začátku prázdnin konečně trošku začala háčkovat. Pro děti kamarádky jsem doháčkovala další jídlo/potraviny na hraní do kuchyňky. Už jsem jí dřív nějaké dělala, ale to jsem nefotila, tak alespoň nyní. Vše jsem háčkovala z hlavy, bez návodu z příze Gloria. Fotky nejsou nic moc, ale aspoň na ukázku. Všechny kousky byly dvakrát, aby se sourozenci nehádali :).

Na prvním obrázku je brokolice, paprika, salát a meloun.

Další obrázek s hamburgrem, slaninou, sýrem a sardinkami.

Zde je krájená zelenina do salátu - rajče, mrkev, okurka, kroužky cibule. Vše doplěno vejcem a těstovinami.

Nejvíc jsem uháčkovala mufinů, ale focení mi nějak nevyšlo.


4 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Díky, přemýšlela jsem, že letos by bylo vánoční cukroví pouze háčkované :).

      Vymazat
  2. Teda Věrko, to budou mít děti kuchyňku. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Ještě mi vnukly další nápady, co nutně potřebují, takže budu pokračovat :)

      Vymazat