pondělí 17. srpna 2020

Kožená kabelka na svatbu

O prázdninách jsme byli pozvaní na neteřinu svatbu, konala se ve mlýně. S mamkou jsme si jely koupit šaty a já ji se Zuzkou přemluvila na dlouhé ve stylu hippies. Byl to pro ni nezvyk, nejlépe se cítí v legínách a tričku, ale moc jí to slušelo. Šaty jsou kytkované, ale převládá ledově modrá barva, což se skvěle hodí k jejím bílým vlasům. Jako překvapení jsem jí ušila k šatům i větší kabelku.

Původně to bylo sako z pravé kůže za 39,-, ale když jsem ho kupovala, všichni si ťukali na hlavu, protože bylo šedomodré, s kovovými odlesky, třpivé. Kabelka je z něj však úžasná. Střih jsem odkoukala od kamarádky Katky G., obdélník s přeloženou klopou, nahoře zapínání na zip. 

 

V případě nutnosti se toho do kabelky vejde hodně, můžete totiž naplnit i tu přeloženou část. Na fotce je vidět, že jsem na této straně kabelky využila kapsu saka, takže vznikla šikovná schovávačka pro kapesník.

Na podobné recyklaci nejí super jen to, že máte kabelku z pravé kůže a původně nepotřebná věc slouží dále, ale já osobně miluju ty detaily, například podšívka ze saka barevně ladí.

Ze zbytků ještě vznikla kosmetická taštička, ale už je pryč a nestačila jsem nafotit. :)

6 komentářů:

  1. To je povedená kabelka. Určitě byla maminka spokojená. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mamka je velký kritik, většinu věcí ode mne nenosí, jen se nimi pochlubí, ale taška byla oceněná vysoko a dokonce se líbila i synové přítelkyni, která vytrvale kabelky ode mne odmítá (na ni jsou příliš pestrobarevné.

      Vymazat
  2. Šikovná recyklace :-). Já asi chodím do blbých sekáčů, na takovou cenu tady v Praze asi nenarazím. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My tady máme sekáč Vše za 39 (dříve 29) Jsou to evidentně věci z charitativních kontejnerů z Česka a Slovenska, ale občas je tam něco zajímavého, hlavně pro švadlenky.

      Vymazat
  3. Tý, brďo. Tak do se povedlo. Kabelka z recy saka. Super nápad. Maminka byla určitě za hvězdu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. Mamce o slušelo a dostala jsem pochvalu.

      Vymazat