neděle 10. ledna 2021

Polštáře - kaleidoskop z pruhů

 Přidávám fotky hotových polštářů. Návod jsem se pokusila nafotit  ZDE.

Kaleidoskopy jsou celkem tři, pro polštáře jsem použila varianty s díly jednoho typu. Nemůžu se rozhodnout, jestli se mi více líbí se světlým nebo tmavým středem. Tyto barvy odpovídají více skutečnosti, než v minulém článku.


Z posledního bloku chce Zuzka ušít kabelkobatoh, tak uvidím, kdy se na něj dostane. A na závěr ještě fotku z pokojíčku, Zuzka si roh postele vymalovala sama na fialovo.


5 komentářů:

  1. Moc pěkná práce. Určitě také vyzkouším. Zdravím na Moravu a přeji pevné zdraví v novém roce. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty holky maji nápady s temi tmavými barvami. Naše dcera si před časem vybrala podobně sytou červenou. Kromě toho, že špiní při dotyku, já teď přemýšlím, jak se jí zbavíme, až se dcera na jaře odstěhuje. Protože bílou to jen tak nepřetřeme. Ale polštářky se Ti povedly. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale zase je strašně důležité ty děti podpořit a syté barvy povolit. barvu jsme vybrali otěruvzdornou, takže nešpiní. Přinejhorším pak budeme škrabat zdi, to už jsem taky zažila po stěhování.

      Vymazat
  3. Zarówno ciemny i jasny środek jest ładny :)
    Poduszki wyglądają bardzo ładnie!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpovědětVymazat