neděle 27. prosince 2020

Kaleidoskop z pruhů

 Tohle bude tak trochu dodatečný vánoční dárek pro Zuzku, protože Ježíšek jaksi nestíhal. Její požadavek na polštářky do pokojíčku zněl jasně - fialová. Společně jsme vybraly několik odstínů fialové látky. Moje představa byla vytvoření kaleidoskopu. Třeba jako je tento


V zimním světle fotit neumím, ale i tak stojí fotky postupu za to. Ve skutečnosti jsou barvy krásně zářivé.

Nejdříve jsem nařezala pruhy 2" široké a sešila k sobě:


Pak pruh nařezala na čtverce o délce hrany 6,5", z  šířky látky to vyšlo přesně na 4 ks.


Všechny čtverce jsem diagonálně rozřízla:


A pak už stačí jen skládat k sobě. Buď můžete barvy zpřeházet - viz první fotka, nebo máte více pruhů a pak můžete mít kaleidoskop se světlým středem nebo s tmavým. Tuto možnost jsem nakonec zvolila i já.  

Pak už stačí jen trojúhelníky doplnit do bloku a může se šít polštářek. Top je vždy nejrychlejší, nejdéle mi trvá dokončení. Obálkové zapínání je sice rychle, ale rozjíždí se, takže většinou všívám zip, jak mne to naučila kamarádka z klubu Marie O. Jdu na to.

4 komentáře:

  1. Miło, że podzieliłaś się takim fajnym pomysłem! Wszystko jasne i przejrzyste!
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpovědětVymazat
  2. Vypada to krásně a jednoduše, určitě vyzkouším. Šťastný nový rok. J.

    OdpovědětVymazat