úterý 6. dubna 2021

Svert pro Marka

 Letos jsem upletla spoustu svetrů, některé jsem ani nestihla vyfotit a už šly do světa, některé fotky bly tak příšerné, že budu muset při lepším počasí přefotit znovu. Tento svetr byl pro mladšího syna, příze luxusní Scrumptious 4PLY, složení 45% silk, 55% merino od Vlněných sester.

Není to škoda, taková drahá příze pro chlapa? Nakonec jsem si řekla, že raději ať mají kluci ode mne jen jeden svetr, sice drahý, ale takový, aby určitě nekousal a oni ho opravdu nosili. A také jsem si slíbila, že si pro sebe upletu také z kvalitní příze. 

Návod je od Drops, ale přepočítávala jsem i párala, protože Scrumptious je hodně tenká. Návod najdete zde a je zdarma. Velice se mi líbila i barevnost originálu, které jsem se snažila přiblížit, i když moje příze je lesklá.


Marek svetr nosí, sluší mu. Jediná připomínka byla k výstřihu, prý mohl být více uzavřený. Zatím jsme to nechali tak, ale do budoucna třeba naberu očka pod patentem a napletu mu vyšší rolák, uvidíme. K focení se přemluvit nechal, ale prý "bez hlavy".


2 komentáře:

  1. Pěkný svetřík, i když bez hlavy bych spíš myslela, že je v něm nějaká hubená slečna. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, je nejhubenější z rodiny. Nechtěla jsem fotit na ramínku, ale zase respektuji soukromí dětí. I dcera už chce fotit jen zezadu :). A svoje fotky pro jistotu nedávám skoro vůbec.

      Vymazat