sobota 10. dubna 2021

Vánoční prostírky hexagonové

Konečně vkládám fotku patchworku!

Před Vánocemi si ode mne kamarádka koupila prostírky, které jsem šila už před hodně dávnou dobou. Měla jsem dvě, takže mně poprosila, jestli bych nevyrobila další dvě k nim. Naštěstí jsem tu americkou vánoční látku ještě měla. Nakonec mi to ale trvalo tři a půl měsíce, než jsem se k šití dostala. Manžel mi totiž zabral dílničku na home office. Je nás doma pět, co studujeme či pracujeme z domu, naštěstí každý na svém PC v jiné místnosti. Na mne zbyla kuchyně/jídelna a musím říci, že když takhle manžel poslouchá během snídaně moje on-line hodiny, tak konečně pochopil, jakou mám těžkou práci. Učím totiž češtinu a angličtinu, takže se opravdu nezastavím. 

Snažila jsem se prostírky ladit k těm původním, které najdete ZDE, takže jsem vybrala i podobnou puntíkovanou červenou látku a prošila jako originál, jen ve švu. Motiv se šije na papír, docela mne překvapilo, že jsem ještě našla kopii původního vzoru. Kopycentra zavřená, takže hezky překreslit na okně přes tenký papír a prošívat. No, švů je tam hodně, takže příště tenký a jemný papír určitě nezvolím. Okraj je nakonec širší, tak snad to nebude problém.



1 komentář: