pátek 13. srpna 2021

Polštáře ze selvage bloků

 Začátkem prázdnin jsem šila několik bločků z okrajů zahraničních látek - selvage, příspěvek je ZDE. Původně jsem chtěla ušít dvě prošívané tašky, ale nakonec jsou z nich velké polštáře. Barevně se hodí do pokoje k nejstaršímu synovi. Odjel na vodu, tak má smůlu, po návratu bude překvapený, jak maminka v pokoji řádila :).

Výplně jsou o trošku menší, tak jsem polštáře prošila po obvodu, aby vznikl lem. Lépe tak drží a okraje látek jsou schované i při otočení povlaku naruby.


Polštáře nerada fotím - bez výplně mi na fotce vždycky vyjde něco jiného než přesný geometrický útvar, i když povlak je ušitý přesně. S výplní je zase zkreslený vzor. Tentokrát jsem polštáře naaranžovala jako designér - úder karate do vršku polštáře. No, a nevypadá to špatně.


A na závěr ještě ukázka původních bločků:



2 komentáře: