pondělí 8. listopadu 2021

Běhoun modrý

 Výběr látek na tento běhoun byl inspirovaný prostírkami z kolekce Blue Dream, o kterých jsem psala ZDE. Motiv se velice líbit přítelkyni syna, připomínal jí španělskou / portugalskou keramiku. Slíbila jsem pro ni ušít dárek sestře do nového bydlení. Dokoupila jsem jen motivy "obkladaček", ostatní látky už nebyly k dispozici, šila jsem ze zbytků, co jsem měla doma.¨

Běhoun je nakonec docela velký, od špičky ke špičce má 136 cm, šířka je 46 cm. Čtvercové motivy jsem prostě obšívala po dvou stranách proužky, pak seskládala, aby se mi to líbilo a doplnila trojúhelníky.


Prošití i lemování je moje klasika, meandry a šikmý proužek. I když jsem měla pocit, že se mi top moc nepovedl, po prošití a lemování tmavým proužkem je výsledek velice hezký. A ještě mi trochu látek zbylo, možná bude i pokračování :).



4 komentáře:

  1. Věrko moc hezké. A co ty prostírky používáš je nebo šetříš, jak ses bála v příspěvku😉? J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Jitko. Prostírky jsem zatím vytáhla jen 3x, šetřím je :).

      Vymazat
  2. Běhoun vypadá moc hezky, ač nejsem na modrou, tak moooc chválím :-) lenkatrun

    OdpovědětVymazat