středa 17. listopadu 2021

Good Fortune deka

 Tohle mystery od Bonnie Hunter bylo z roku 2019. Od té doby jsem žádný z jejích mystery nešila a snažila se dokončit tuto deku. Netuším, proč to prošití trvalo tak dlouho. Nakonec mne nakopl termín vánoční výstavy a já deku o podzimních prázdninách konečně dokončila.


Deka je čtvercová (délka strany 175 cm) a u posledního lemu jsem změnila uspořádání bloků, aby to vypadalo jako kroucená stuha. Nakonec si nejsem jistá, jestli to vypadá lépe, protože se tento lem stal hodně výrazným, ale je to prostě moje varianta. Barevnost jsem dodržela podle zadání.

Při prošívání jsem chtěla potrénovat motiv pírek, tak jsem v oranžových blocích zkoušela pírka do kruhu. Po všech pokusech jsem se nakonec vykašlala na šablony a jen do bloku obkreslila kruh a pírka dělala volně. Jsou tam nepřesnosti, ale nevadí. Blok s hvězdou je prošit meandry (kromě zelené hvězdy, aby vystoupla), na okraje jsem použila motiv spirál.


A nakonec ješt fotku nastojato, kdy deku drží manžel a syn. V této funkci se vůbec neosvědčili, tak jsem nakonec deku fotil na zemi v kuchyni.



6 komentářů:

  1. Věro, deka se Ti moc povedla. Lem ( kroucená stuha )se mi moc líbí. I to pestré quiltování je povedené. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, Marie. Poslední dobou nemám moc na PW čas.

      Vymazat
  2. ... parádní quilt, krásné prošití, nádhera - pohodové dny Miluška

    OdpovědětVymazat
  3. Congratulations on finishing your lovely "Good Fortune"!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thanks a lot. It took long time to finish it, but I'm happy with the result.

      Vymazat