pondělí 15. července 2013

Hexagon quilt

Konečně jsem dokončila svůj šestiúhelníhový quilt. Začalo to nenápadně - pár šablonek a střed ryhle přibýval. Později už jsem si vytiskla šestiúhleníkový rastr a kreslila různé varianty dalších řad. Zužitkovala jsem zbytky látek a rozstříhala Zuzčiny staré šaty.
Jeden z prvních záměrů bylo vytvořit přehoz přez kulatý stůl, ale bylo mi líto ořezávat kraje, tak je to nakonec zase hexagon:). No, a když už jsem neořezávala kraje, tak jsem ani nedělala lemování a prostě z rubu našila poslední řadu šestiúhelníků a spojila s předkem. Moc se mi tedařilo nafotit, taqdy je detail zadní strany.

Prošito ručně riflovou nití. Detail přední strany.

Na internetu jsem objevila i blog Hexagon Alley, kde různí přispěvatelé představují svoje pojekty z hexagonů, můj příspěvek v aj je zde.

I´ve got my post in English here at Hexagon Alley

9 komentářů:

  1. Pane jo, to muselo dát práce, ty pidimini kousíčky.... ale parádní to je, pěkné barvičky... a to prošívání... jsi fakt dobrá!
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za pochvalu, ty barvy mi připadaly trochu šílené, ale dohromady to vypadá pěkne, jsem spokojená.

      Vymazat
  2. Moc se ti to povedlo. Musela to být opravdu fuška.
    Jsi šikulka. Přeji krásný zbytek dne Anny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Fuška bývá většinou při dokončování, jinak nějaké kvítečko mám rozpracované pořád, je to relax od stroje.

      Vymazat
  3. Nádhera, obdivuju tu trpělivost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc. Evi,já zase obdivuju tvoje vyšívání.

      Vymazat
  4. Věrko, dopadlo to parádně! Ubrus je fakt skvělý!!! Jsi moc šikovná! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Katko, ale trvalo mi to, že? To dodělání je vždycky nejhorší.

      Vymazat
  5. Věrko, tak tomu říkám naprostá dokonalost. Jsi ohromně šikovná.

    OdpovědětVymazat