čtvrtek 26. prosince 2013

Celtic Solstice Mystery

Už minulý rok jsem obdivovala mystery Easy street od Bonnie Hunter, ale to jsem si ještě netroufla se připojit. Letos do toho jdu, sice později, ale už jsem dohnala tempo. Připojuju se i díky Jitce, která šije už podruhé.
A o co jde? V každém kole zadá Bonnie jeden dílek v určité barevnosti. Jitka mi poradila, že můžu ušít místo 200 kousků třeba jen 20 a po skončení mystery si potřebné dílky došít, což mi maximálně vyhovuje. Zatím mám z každého kola cca 20-40 dílků. Originální zadání mystery Celtic Soltice (Keltský slunovrat) najdete na stránkách quiltville.

I´ve just caught up the fourth part of  Celtic Solstice Mystery. I have about 20-40 pieces of each block. Of course, my colours are little bit different from Bonnie´s. This is my first mystery and I started thanks to my friend Jitka. The original pattern you can find at quiltville.

Zde je fotka dílků z prvních čtyř kol. Každý bloček má velikost 3,5 palce.
Here is a photo of my blocks from all the previous parts.
A tady jsem se je snažila poskládat k sobě. To je na mystery to nejzábavnější, prostě se snažíte odhadnout, co vám z toho vyjde. Jak se to povedlo Jitce se můžete mrknout zde. 
Bonnie má také na svých stránkách link-up-part-4.

And here I  tried to make something from them. You can also have a look at Jitka´s blog. 
Bonnie has got also  link-up-part-4.


3 komentáře:

  1. Pretty fabrics that look very nice together!

    OdpovědětVymazat
  2. I love you fabrics! I am really enjoying this mystery ... and finding all the lovely new blogs to read ... :) Pat

    OdpovědětVymazat