pátek 11. července 2014

Další kulaté polštáře / Round cushions

Mamka už u mne dlouho loudila kulaté polštářky. Měla nevyužité náplně kruhového tvaru a vzpomněla si na ně, až když jsem si vyrobila svůj kulaťák, o kterém jsem zde už psala. Opět mne inspiroval návod od Aničky a zlikvidovala jsem nějaké starší příze z Toptexu. Háčkování u televize je rychlé, měla jsem hotovo za 4 večery, ale ušití povláčků s našitím háčkovaného dílu mne tedy opravdu nebaví :). Barvičky jsou na mne trochu mdlé, ale mamce se do obýváku hodí výborně.

I´ve made two round cushions for my mother. They are similar to mine one posted here. It was a quick project, I need just 4 evenings in front of  the TV, but I hate finishing - I am used to sew the pillowcase and than fix the crochet front on it by stiches round the edges. The colours are too tender for me, but they fit to my mum´s living room.
A zde oba vedle sebe na gauči.

6 komentářů:

  1. Něžné kulaťáčky, hezky laděné barvičky. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, takhle to mamka chtěla, mně by se to barevně nehodilo. Ani jsem si nebyla jistá výsledkem, ale byla nadšená.

      Vymazat
  2. Moc se povedly, já mám také moc ráda tu háčkovací část a do sešívání se musím moc nutit :) Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky zapochvalu. Už jsem zkoušela i uháčkovat celou zadní část a pak to jen sháčkovat na kraji, ale přece jen kombinace s šitím je rychlejší a levnější :)

      Vymazat