čtvrtek 7. srpna 2014

Polštářky pro 9.B

Prvních šest mám hotových. Někdo si vybral jen barvu, někdo chtěl i určitý motiv.
Pro Zlatku (vybrala si červenou a já přidala motiv srdce, aby měla v životě hodně lásky):
Pro Dominika (vybral si postavu z PC hry Minecraft - Enderman):

Pro Mirka (vybral si postavu z PC hry Minecraft - Creeper):
Pro Andreu (chtěla černobílou kombinaci, myslím, že Marilyn se k ní hodí):
Pro Lucii (prostě jsem musela koupit panel s pejsky, byl tam její jorkšír):
Pro Ondru (chtěl modrý polštářek, hvězda je variací na tesařovo kolo, což se hodí k jeho výběru povolání) :

Ostatní polštářky jsou v různém stadiu rozpracovanosti, snad je příští týden dodělám všechny.


6 komentářů:

  1. Věruš, Ty jsi hodná paní učitelka. To vidím prvně, chystat dárky pro žáčky.M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maru, je to moje první třída, kterou jsem dotáhla až do 9, znám je od 1. třídy, jsou to spolužáci našeho Marka, než přešel na gympl. Přestože je to třída maličká, vždycky se domluvili. I na Vánoce ode mne vždycky něco dostali. Kdyby jich tam bylo 30, tak je to asi o něčem jiném :)

      Vymazat
  2. Věruš koukám, ty nezahálíš:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snažím se, ale začátek školního roku se nezadržitelně blíží, už toho moc nestihnu.

      Vymazat
  3. Má oblíbená swoon star!!!
    Nevěděla jsem, že se česky jmenuje "Tesařovo kolo" :-) Nicméně ty barvy jsou naprosto super - tyrkysová se zelenou a bílou, bomba!

    OdpovědětVymazat
  4. Věrko to jsou úžasné polštářky. Určitě se budou moc líbit. Moc zdravím Anny

    OdpovědětVymazat