neděle 7. září 2014

Minecraft Quilt

Tuhle deku jsem dodělala ještě před prázdninami, aby byla na výstavě. Na blog jsem ji něchtěla dávat, protože to vypadalo, že bude zveřejněná v jednom časopise. Ale dlouho se nikdo neozval, tak vám deku můžu ukázat v celé kráse. Použila jsem různé zbytky českých látek a celá je volně prošitá.
This is my version of Minecraft Quilt. It is my design inspired by PC game and another Minecraft quits from internet. I used only scraps and all quilt is free motion quilted.
Pro ty, kdo neznají  Minecraft - jedná se o velmi oblíbenou počítačovou hru, v které je svět složený z 3D kostek.
Levý sloupec: Steve, prasátko, enderman, láva.
Prostřední sloupec: krumpáč, zlaté jablko, diamant.
Pravý sloupec: skin Wonderwoman, kravička, creeper, voda.
A tady je návrh, který jsem si načrtla. Něco jsem si přehodila, aby byly obrázky více barevně vyvážené. Pokud chcete udělat radost dítěti 6-15 let, tak určitě ušijte alespoň polštářek. čtverečkové motivy se také hezky vyšívají jako křížková výšivka.


6 komentářů:

  1. super, také mám doma fanouška Minecraftu. Vlastně už dva:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na výstavě měla deka obrovský úspěch. U dětí :))). Myslím, že jako matka můžu být ráda, když ode mne kluk v pubertě vůbec chce deku, takže proč nevyhovět.

      Vymazat
  2. Nádhera. To ani raději nebudu tomu našemu maincrafťákovi ukázat. :-D Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, raději neukazovat. Kamarádka ukázala synovi rozpracovanou verzi a teď to prý má pořád na talíři :)).

      Vymazat
  3. V časopise nechápou o co přišli. Parádní. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Jani. Taky mám dojem, že by se na titulce vyjímala a zvýšila prodej časopisu :)

      Vymazat